Wadery

Alpha


Imię: Anabelle
Pseudonim: An, Anna, Bella
Płeć: Wadera
Wiek: 4 lata
Stanowisko: Samica Alpha
Charakter: Anabelle jest wilkiem o zdrowym rozsądku, nigdy nie robi głupich rzeczy, ale jednak lubi się bawić wraz z przyjaciółmi. Stara się być dobrą i mądrą Alphą aby każdy z członków czuł się dobrze.Nigdy nie zostawia rodziny [watahy] w potrzebie co daje respekt wśród innych wilków. An jest waleczna i odważna dlatego trudno ją pokonać w jakiejkolwiek walce czy wyzwaniu. Jednak posiada też wady na szczęście nie liczne. Czasem staje się bardzo naiwna co wykorzystują jej wrogowie. Uprzejma, miła, towarzyska bla.. bla.. bla.. Najważniejsze jest to że jest po prostu ma dobre serce.
Żywioł: Światło i ziemia
Umiejętności: Posiada niesamowitą zdolność do skakania oraz biegania. Przeskoczy każdą napotkaną przeszkodę i dogoni stado sarn. Nikt do tej pory nie zdołał jej pokonać w biegu, lecz przez inne obowiązki nie często się tymi umiejętnościami chwali. Potrafi pływać pod wodą ponad 5 minut nie wynurzając się
Magiczne zdolności: Anabelle jako jedyna w swojej wcześniejszej watasze została obdarzona dwoma potężnymi żywiołami. Ziemią i światłem. Potrafi kontrolować wszystko, co związane jest z żywiołem ziemi. Potrafi czytać innym wilkom w myślach. Wie, co dany wilk czuje, co chce zrobić oraz o czym w danej chwili myśli. Ta umiejętność bardzo przydaje się podczas bitew. Jednak została obdarzona także darem przewidywania przyszłości. Jednak nie wszystko, co widzi, musi stać się naprawdę. Wizje, które otrzymuje nie zawsze są wiarygodne. Jedną z najbardziej przydatnych mocy jest jednak dar leczenia. Jako posiadaczka żywiołu Światła, może uzdrowić zatrutego wilka, wilka potraktowanego żywiołem Mroku i Śmierci oraz wilka, który skaleczył się, lub został zaatakowany przez inne zwierze
Zauroczenie: Brak
Partner: Brak
Ex: Brak
Canis Lupus: ∞
Uwagi/Pochwały: 0/0
Autor: misiaczek




Beta
-

Wadery

Imię: Amber
Pseudonim: Co wymyślisz
Płeć: Wadera
Wiek: 2 lata
Stanowisko: Taktyk
Charakter: Amber jest nieco zagadkową postacią kryjącą się pod płaszczem uszytym ze swoich licznych sekretów. Przemijanie nauczyło ją, że śmierć jest nieodłącznym elementem życia i nie ma co przywiązywać się do osób. Co innego do miejsc... i przedmiotów! Przez swoje upodobania bardzo źle zniosła swoje problemy życiowe co zmieniło jej charakter. Niegdyś była rozbrykaną i szaloną dziewczyną ze wsi (pomimo tego, że czuła się, że jest ze wsi mieszkała w mieście) która żyła optymizmem, i zapachem szczęścia, niestety ciąg nieuniknionych wydarzeń zakłócił jej harmonię oraz radość. Amber stała się małomówną, cichą i posępną osóbką, której ciężko zaimponować. Jednak gdy zaskarbisz sobie jej przyjaźń wadera otworzy się przed tobą i opowie ci co nie co o sobie. Jeśli jedno z jej przyjaciół jest w dołku uparcie próbuje przywrócić mu chęć do życia (wtedy bardzo możliwe jest, że zabierze cię w podróż w czasie).
Żywioł: Magia
Umiejętności: Ładny śpiew, talent aktorski, umiejętność wymigiwania się od obowiązków, logicznie myśląca
Magiczne zdolności:Amber może czarować tylko za pomocą swojej kryształowej różdżki, z którą nigdy się nie rozstaje, oto zaklęcia jakie umie:
- podróże w czasie ( nawet z innymi osobami, jednak trzeba przestrzegać pewnych reguł)
- lewitacja średniej wielkości przedmiotów
- rzucenie uroku na wilka, aby wyjawił sekret (działa jednorazowo na 1 wilka)
- kiedy idzie pod jej stopami rozkwitają kwiaty (jednak klimat zaraz je wykańcza)
- potrafi wytworzyć lek na nieuleczalną chorobę lub ranę (jednorazowo na 1 wilka)
- kiedy się mocno skupi potrafi nieco powiększyć przedmiot
- nie widać u niej oznak starzenia, co jest zasługą czarów
- długowieczna (jednak nie nieśmiertelna)
- kicha magicznym pyłkiem, który pomaga wilkom użyźniać glebę
- możliwość zmiany w człowieka
Zauroczenie: Nikogo nie zna, więc nie może się zauroczyć
Partner: Brak
Ex: Brak
Canis Lupus: 70ζ
Uwagi/Pochwały: 0/0
Autor: Willczyca



Imię: Sonaya
Pseudonim: Sona
Płeć: Wadera
Wiek: 2 lata.
Stanowisko: Zabójczyni
Charakter: Hm... Obchodzi to kogoś? Ale skoro już chcesz się czegoś o mnie dowiedzieć...
Sonaya jest t przyjacielską i pomocną waderą. Zwykle próbuję innym pomóc lecz to nie zawsze wychodzi a wtedy... wtedy to ona ma kłopot. Jednak ona lubi je mieć. Zawsze chętnie zawrze nowe znajomości, ale pamięta o starych przyjaciołach, dla których poświęci nawet życie. Wilczyca charakteryzuje się pewnością siebie i jest kreatywna. Nie boi się prezentować swoich nowych pomysłów, gdyż wie, że nie ma złych i dobrych idei, są tylko te szalone i nieszalone. Sonaya mimo uśmiechu ukrywa wiele tajemnic. Nie zdradza ich byle komu...
Żywioł: Magia.
Umiejętności: Szybko biega, wspina się. Bardzo dobrze posługuję się wszystkimi rodzajami broni.
Magiczne zdolności: Umie się teleportować, umie teleportować inne osoby, może panować nad innymi. Może przybrać innych wygląd, umie latać.
- kiedy idzie pod jej stopami rozkwitają kwiaty (jednak klimat zaraz je wykańcza)
- potrafi wytworzyć lek na nieuleczalną chorobę lub ranę (jednorazowo na 1 wilka)
- nie widać u niej oznak starzenia, co jest zasługą czarów
- długowieczna (jednak nie nieśmiertelna)
- możliwość zmiany w człowieka
Zauroczenie: Tak, tak...Może kiedyś...
Partner: Haha, ja? NIE.
Ex: O.o
Canis Lupus: 70ζ
Uwagi/Pochwały: 0/
Autor: Sonaya



Imię: Gawron
Pseudonim: Gaw; byle nie Gawcia
Płeć: Wadera
Wiek: 6 lat
Stanowisko: Obrończyni Alph
Charakter: Gawron to stworzenie przebiegłe i lubiące stroić sobie żarty wraz z innymi, jak i z innych. Ciągnie ją do osób, które za nią nie przepadają. Dlaczego? Prawdopodobnie dlatego, żeby zrobić im na złość swoją obecnością. Potrafi wysłuchać, chociaż w pocieszaniu mistrzem nie jest. Antyromantyk. Uwielbia zdrową rywalizację, a przegranej nie uważa za istotną. Nie rozumie po co zadręczać się przeszłością. Ruchliwa - zdarza się, iż spokojnie nie usiedzi w miejscu. Nienawidzi, gdy ktoś dotyka jej skrzydeł bez pozwolenia, na szyi powinna mieć zawieszoną tabliczkę z napisem ,,Uwaga, gryzie!''. Sumienna; swoje obowiązki wykonuje należycie. Więcej wymaga od siebie, niż od pozostałych. Tępi zakłamanie, chamstwo plus zarozumiałość. Ceni sobie przestrzeń osobistą, chociaż sama nie zawsze trzyma się tej ,,reguły''. Świetnie wykorzystuje spryt w walce.
Żywioł: Powietrze
Umiejętności: Wadera wyróżnia się zwinnością oraz siłą. Posiada spore, delikatne w dotyku skrzydła, a z uwagi, że nie jest wytrzymała często wykorzystuje je do obrony. Szybkością również się nie pochwali - nie śmiga, niczym błyskawica; za to nad ziemią zyskuje pole do popisu. W dodatku pływać nie umie.
Magiczne zdolności:
- praktycznie nic nie jest w stanie uszkodzić jej skrzydeł. Jedyny wyjątek stanowi broń wykonana z diamentu,
- może siedzieć na chmurach; to rewelacyjna kryjówka... dopóki piorun jej nie trzaśnie,
- potrafi sprawić, iż dany osobnik przestanie oddychać, wskutek czego udusi się,
Zauroczenie: Brak
Partner: Brak
Ex: Brak
Canis Lupus: 70ζ
Uwagi/Pochwały: 0/0
Zdjęcie: MutedMutt
Autor: Kropka19

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz